Tuesday, August 2, 2011

penat doe

salam...

hari ni baru la aku nak start settle kan dokumen2 nak masuk U. pagi td pukul 9 aku terus pegi klinik yang bapak aku cakap 'dipercayai turun-temurun' tu untuk buat medical check-up. sampai2 je sumer ok sampai la amoi kat depan tu cakap,

"nanti awak buat x-ray kat tee&tay aa... pastu buat blood test kat BP health care. Tee&Tay kat seberang jalan besar tu sebelah courts mammoth. BP kat depan ni, seberang jalan besar jugak..."

aku dah macam... pergh, ni nak test endurance aku sekali ke apa?

tapi sebab aku dah menebeng muka kat situ pastu dah isi borang entah apa, aku pun teruskan lah buat kat situ je... last2 setelah buat rombongan melintas ulang-alik jalan besar beberapa kali beramai-ramai, med check-up aku siap kul 12.40. pastu dengan sisa2 kehidupan, eh, sisa2 tenaga di bulan puasa, aku pegi pulak buat akaun kat CIMB.

kat CIMB jumpe la pulak sorang mamat ni, pak cik kaunter CIMB tu yang kenalkan... mamat ni yang tak diketahui namanya rupanya dapat UMS macam aku gak, and the most hilarious thing is, dia sama fakulti and course ngan aku... huhu... what a small world i live in actually.

pastu aku pegi pulak ambik gambar passport and teman mak aku beli frame gambar, BUKAN untuk framekan gambar passport aku! hmm... conclusionnya, penat. tu je..

apa kejadah aku pergi tulis pasal benda2 ni kat sini?

No comments:

Post a Comment