Friday, August 12, 2011

My karya #3


salam...

ni lukisan aku yang aku lukis masa aku kene tinggal sorang2 kat bilik,
sama kes dengan lukisan 1st yang aku upload...
maybe sebab tu kot aku pilih tema 'lonely'...

='(

hahaha!
sebenarnya lukisan ni mengingatkan aku pada cerita harry potter~
ingat tak dalam 'harry potter and the chamber of secret',
pokok yang nama dia Whomping Willow tu?
pokok tu lah!

tapi pokok tu lagi la spooky dari yang aku lukis ni...
and semestinya jauh lagi cantik~
tapi sebenarnya aku memang suka lukis pokok mati,
sebab senang sikit
tak payah lukis daun banyak2.
hehehe...

dan lagi satu,
kalau korang tak dapat kenalpasti apa benda yang titik2 warna kuning tu,
sebenarnya aku berhajat nak lukis bintang tapi bila dah siap jadi peliklah pulak.
tak serupa bintang langsung~

No comments:

Post a Comment